maandag 19 maart 2018

Verjaardag Jan - Birthday Jan

Vandaag is mijn echtgenoot jarig en daar hoort een speciaal kaartje bij. Vermits ik onlangs heel leuke voorbeelden zag bij Anja Basteleien ben ik in mijn kast gedoken om te kijken welk papier ik nog allemaal had en of ik daar eens leuke omslagen van kon maken en natuurlijk de eerste kaart die ik maakte, was er eentje voor mijn echtgenoot die vandaag jarig is. Hij houdt van Azië dus het werd een aziatisch getinte kaart met een stempeltje van een ander merk dat ik met markers heb ingekleurd en vervolgens op het idee kwam het te combineren met onze Artistically Asian set en de panda uit de SAB en ondertussen ben ik ook verliefd op de Tailored tag pons. De omslag bevat dus een leuke kaart, en een kleine envelop met daarin nog een verjaardagswens. Ja de envelop punch board heeft ook overuren gedraaid de laatste dagen.
 
Today my husband has his birthday so I made a special card. I saw a tutorial at Anja Basteleien and went to my cupboard to see which paper I have to use. And as my husband loves Asia I colored an asian lady with markers and combined it with the set Artistically asian and of course the Panda from the SAB set. I love it and I also love the Tailored tag punch so cute on front of the card. I hope he likes it too. Inside there is the card with the lady, and a little envelop with an extra message, so I used the envelop punch board also.

1 opmerking:

Marfien zei

Leuke set Caroline, en die foto van jezelf is super daarbij :-)
Gefeliciteerd!