vrijdag 25 augustus 2017

Triple zonnebloemen - Triple sunflowers

Vandaag voor jullie dus een aantal voorbeelden met de triple techniek, een techniek die ik heel apart vind en waarmee je iedere keer een heel andere kaart maakt afhankelijk van de hoeveelheid die je stempelt en natuurlijk het gebruik van de diverse kleuren. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de bovenste, maar bij de tweede heb ik dan even een takje met dimensionals toegevoegd, trouwens makkelijk uit te stansen met de bijhorende pons. En bij de onderste heb ik dan weer gekozen voor meer bloemen en vermits ik daar te snel was, had ik het hart vergeten stempelen toen ik alles opgekleefd had, dus wat doe je dan? Neem je kleurpotloden en kleur het hart, geeft weer een iets ander geheel.
Today I show you some examples with my favorite technique the triple layered one. I love it as you play with the number of stamps on it or the different colours and each time you get a different card. I am not suren what is the most beautiful although the top one I adore the most I think. The middle one I added a little leave with dimensionals, and that one is easy to punch out with the leave punch. And the bottom one I was too quick so I forgot the inside of the flower, so I solved it by taking my pencils and colour them in. So you get a different look again.

Geen opmerkingen: