vrijdag 18 november 2016

Wintermarkt Kloosterzande

Vandaag en morgen sta ik met mijn creaties op de wintermarkt in het kerkje in Kloosterzande. Voor mij een eerste keer dus ik ben reuze nieuwsgierig hoe het zal worden. Vandaag dus nog snel een paar doosjes gemaakt, eenvoudige driehoek doosjes waar je een kleinigheidje in kunt verbergen. Ik ben benieuwd of hier vraag naar is. Komen jullie ook langs? Koffie met verse wafels zullen klaar staan, een loterij en diverse hobbyisten tonen en verkopen hun creaties. Opbrengst van de loterij en wafels is voor de restauratie van dit pittoreske kerkje. 
Today and tomorrow I will be on a winter fair with my creations, in a small church in Kloosterzande. It is my first winter fair so I am curious how it will be. So today I made some little triangle boxes again and curious if they will be sold. Hope a lot of people are coming.

Geen opmerkingen: