zondag 11 september 2016

Trein vol beren - Train full of bears

Ik had onlangs een Z-Fold kaart op pinterest gezien met een trein en daarin allerlei halloween figuren. Helaas halloween is niet zo mijn ding, dus heb ik gekozen om een vrolijke trein met baby beertjes te maken. Natuurlijk leent de Cookie cutter christmas set zich ideaal hiervoor. Ik stempelde de beertjes in roze en blauw en natuurlijk de machinist werd even een peperkoekenmannetje. Als achtergrond gebruikte ik een vel blauw papier waar ik onderaan met de goede spons rolletjes even wat groen toevoegde. De wielen werden gemaakt met ponsjes, met stansjes, tja alles wat maar enigszins qua grootte paste. De wolkjes komen uit de set the sky is the limit uit de SAB periode. De guirlande komt uit de foxy friends set. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn treintje vinden.
Recently I saw a Z-fold card on pinterest with a train and halloween figures, but I do not like halloween that much so I decided to make a cheerful train with baby bears. Of course the Cookie cutter christmas set is ideal for this. As background a piece of blue paper, the sponge brayer was used for the green on the bottom and the wheels are with punches and dies. The clouds are from an SAB set. The guirlande comes from the foxy friends. I am curious how you like my train.

Geen opmerkingen: